Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Διευκρινιστική δήλωση του Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς

Ο Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς, προχώρησε στη διευκρινιστική παρακάτω δήλωση μετά από δημοσίευμα στο σουηδικό Τύπο, που τον έφερε να μην είναι ικανοποιημένος με την παρουσία του στην ΑΕΚ.

"Ήταν μια παρεξήγηση των όσων είπα από τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο. Θέλω να διευκρινίσω ότι πράγματι είμαι ακόμη "πεινασμένος" για ποδόσφαιρο αλλά στόχος μου είναι να τα δώσω όλα για την ΑΕΚ. Έχω δυο χρόνια συμβόλαιο ακόμη με την ΑΕΚ και στη σκέψη μου είναι μόνο η ομάδα μου. Η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα, με φανταστικό κοινό, που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή. Είμαι 100% συγκεντρωμένος στην ομάδα και δεν έχω στο μυαλό μου να φύγω. Το σίγουρο είναι οτι θα τα δώσω όλα για την ομάδα μου, ώστε μαζί με τους συμπαίκτες μου να κατακτήσουμε το Κύπελλο και να παίξουμε τη νέα χρονιά στην Ευρώπη".

Ο Μαϊστόροβιτς ήρθε πριν ένα χρόνο από την Βασιλεία και υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με 800.000 ευρώ το χρόνο.

Αν συνεχίσει τις πολύ καλές εμφανίσεις του με την Εθνική Σουηδίας θα ανέβει το κασέ του.

Για ένα χρόνο ακόμα πρέπει να τον κρατήσουμε μαζί με τον Κυριάκο.

Αν είναι να φύγουν κάποιοι μαζί με τον Μάχο ας είναι ο Σκόκο και ο Τζιμπούρ.

Αν θέλει η Μπενφίκα τον Μπλάνκο ας μας δώσει Κατσουράνη και ...Nuno Gomes.
Λεφτά δεν θέλουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: