Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Χωρίς να έχουμε καμία αρμοδιότητα, πρώτοι εμείς μπήκαμε μπροστά για το θέμα της Siemens

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10/11/2008
ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΑΡΧΗ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ
ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Νομάρχης Π. Ψωμιάδης έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

Αυτή τη στιγμή χρειάζεται ένα κοινωνικό, φιλολαϊκό πακέτο. Και πρέπει να το αντιληφθούν ο κ. Αλογοσκούφης και το οικονομικό επιτελείο.

Είναι κακό να περιμένετε δέκα μέρες; Θα τα ακούσετε όλα. Θα μιλήσω για την κυβέρνηση, για τον Καραμανλή, για την κοινωνία και για τις αποφάσεις που θα πάρω για το πρόσωπό μου.

Εγώ σέβομαι το συνδικαλισμό. Οι συνδικαλιστές τα τελευταία χρόνια έχουν χάσει το δρόμο τους, έχουν χάσει τον προσανατολισμό τους. Πείτε μου έναν πρόεδρο της ΓΣΕΕ που δεν εξελέγη μετά βουλευτής.

Η εκμετάλλευση των εργαζομένων από τους εργατοπατέρες πρέπει να σταματήσει. Εγώ θα είμαι δίπλα στους απλούς συνδικαλιστές, δεν έχω καμία σχέση με τους εργατοπατέρες.

Οι εκπρόσωποι της κλωστοϋφαντουργίας Λαναρά ήρθαν για πρώτη φορά στο γραφείο μου.

Χωρίς να έχουμε καμία αρμοδιότητα, πρώτοι εμείς μπήκαμε μπροστά για το θέμα της Siemens, χημικών βιομηχανιών και της ΒΙΑΜΥΛ με δικές μας πρωτοβουλίες και ομόφωνες αποφάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΈΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΖΟΡΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ..ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.

Ο ΠΕΡΟΥΚΑΣ