Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Νέος Πρόεδρος στην ΑΕΚ

Ο Νίκος Θανόπουλος ορίστηκε νέος πρόεδρος της ΑΕΚ στο διοικητικό συμβούλιο που έγινε σήμερα.

Αμέσως μετά ο μεγαλομέτοχος Νίκος Νοτιάς είπε:

«Μέχρι να βρεθεί ο νέος άνθρωπος , ο Νίκος Θανόπουλος θα είναι ο νέος πρόεδρος και τυγχάνει της εμπιστοσύνης όλων των μετόχων. Όταν μιλάει ο Θανόπουλος είναι σαν να μιλάω εγώ. Μένω στο εξωτερικό και δεν είναι σωστό να είμαι πρόεδρος της ΑΕΚ. Αντιπρόεδρος θα είναι ο Παντελής Αθηνής ο οποίος είναι γνώστης του ποδοσφαίρου.
Έχουμε εξασφαλίσει να στηρίξουμε την ομάδα μέχρι το τέλος της χρονιάς και δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.
Είμαι πολύ περήφανος για τον κόσμο της ΑΕΚ και όσους βρέθηκαν τη Κυριακή στο γήπεδο.
Η ΑΕΚ είναι πάρα πολύ μεγάλη ομάδα και εμείς κάνουμε τα πάντα για να εγγυηθούμε το μέλλον της. Εμείς επενδύουμε χωρίς ημερομηνία λήξης».

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Νίκος Θανόπουλος όπου τόνισε

«Ο κύριος Νοτιάς τοποθετήθηκε πάρα πολύ καλα. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά και έχω μεγάλη ευθύνη απέναντι στον κόσμο και της ιστορίας της ΑΕΚ. Αισθάνομαι πολύ δυνατός για αυτό. Άλλωστε η καθημερινότητα μου δεν θα αλλάξει αφού ήδη ασχολούμαι με τα θέματα της ομάδας ενώ έχω πολύ καλές σχέσεις με το τεχνικό τιμ. Η ομάδα πάει πολύ καλά και είναι μέσα στο στόχο. Πρέπει να μιλάνε με λόγια και όχι με έργα».

πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: